Etiketter

, , , , , ,

100 000 besökare!Nu ska det banne mig firas med bubbel, fyrverkerier och skönsång! Efter nästan exakt tre år i etern, och utan att ha fört allt för mycket oväsen på resan, så har VinoFino nu passerat 100.000 besökare! Jo, jag vet – i jämförelse med tonåriga modebloggar som refererar ”dagens outfit” så är besöksantalet på VinoFino marginellt. Och likaså i jämförelse med de stora vinbloggarnamnen kan jag tänka. Men ändå! För mig är det stort, speciellt med tanke på att jag i första hand skriver om vin för att ständigt lära mig mer själv. Och så roligt jag har haft på vägen, med alla möten, diskussioner och nya insikter, kunskaper och bekanta. Och alla goda viner man har haft förmånen att få prova! Hoppas det fortsätter på den inslagna vägen i minst tre år till…

Jag vill härmed tacka Dig som besöker bloggen, gillar eller till och med lämnar en kommentar – det är mycket uppskattat! Ett speciellt tack vill jag skicka till min ständiga inspirationskälla och bättre hälft Gonca, till min vinbroder Greger som inspirerade mig att starta bloggen samt Mikael och Roland som ständig inspirationskälla när det gäller både mat och vin. Tack å bock alla!

 

